Thursday, April 26, 2012

Sajam knjiga u Sarajevu

I tako, krenusmo put Sarajeva. 
Bilo je rano jutro, ja još uspavana i ne spremna za slikanje puta kojim smo prolazili. 
Malo je reći da je bio očajan, da nas je u planinama dočekao sneg, kao podsetnik nadmorske visine. Naravno, meni se odmah zamantalo u glavi a uši se nisu otpušile sve do Sarajeva :) 
Šalu na stranu, put je bio očajan, klizav i prepun odrona. 
Ne moram da pominjem nasilno razbuđivanje kada sam ugledala ogromnu stenu po sred naše trake. Horor!
U svakom slučaju, tim putem se više ne ide. 
Kad smo prošli te silne odrone i sneg, prijalo je pravo razbuđivanje uz kaficu. 
Evo predela gde smo popili kafu. Brrrrrrrrr...



Pred Sarajevom.


Kad živite u Sarajevu, možete imati kuću i na ovakvom mestu. 
Možda se to nekom dopada, meni je bilo zanimljivo samo za slikanje :)


Pogled na grad, u rano jutro kada smo kretali na sajam. 
Jedini snimak grada, koji sa uspela da napravim za tih 6 dana :( Ali, biće ih u junu. 


Centar Skenderija.



Jedan pogled sa štanda. Organizatori se nisu mogli pohvaliti svojim poslom. Ovako je izgledao sajam prva tri dana. Zadnja tri su bila malo bolja, što se tiče posećenosti i prodaje. 



Dakle, nisam imala vremena da fotografišem delove Sarajeva sa sjajnom arhitekturom, 
jer je vremena bilo jako malo. Tačnije, nije ga ni bilo. 
Jedino sam htela da ponovo vidim džamiju iz filma "Valter brani Sarajevo". 
Inače, to je džamija Ferhadija, a tu je negde Bata "Životinjović" branio Sarajevo :)



Toliko, za sada, iz Sarajeva. Biće lepših slika u junu, kada ponovo bude sajam knjiga :)



No comments:

Post a Comment